主頁 > 倫敦 Hyde Park 櫻花盛放
倫敦 Hyde Park 櫻花盛放

倫敦 Hyde Park 櫻花盛放

已經到五月頭, 係倫敦嘅 Hyde Park,竟然仲有櫻花盛放。成片成片嘅淡粉紅色花朵,真係好正。其實原本係去Hyde Park睇鬱金香, 估唔到比我可以標尾會。

London海德公園櫻花綻放花海奇景

Hyde Park 海德公園 係London最大嘅皇家公園之一,佔地350英畝。公園內綠樹成蔭,湖泊如鏡,係一個休閒娛樂嘅好去處。

倫敦海德公園櫻花夢幻之旅

海德公園 仲有好多著名嘅景點。你可以去睇 Serpentine Lake,呢個湖泊風景優美,可以租船仔玩。而且喺湖畔附近,仲有間餐廳,可以坐低享受湖景同埋品嚐美食。

另外,公園內亦有好多藝術裝置同紀念碑。亦可以去 Hyde Park Corner 睇維多利亞女王紀念碑,亦可以去 Speaker’s Corner聽唔同人嘅演講同意見交流。

倫敦海德公園櫻花季

倫敦的櫻花季節只有短短的幾周,所以千萬不要錯過這個難得的機會。


Posted

in

by

Tags:

Comments

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *